Tuesday, September 12, 2006




Yellow bees around the flying cake. Do you smell them? Gather the troops! They are here, my Lord. I order you to laugh! This is it. You are water. It’s wet and cloudy. Strange. The things you see are close to her. The tree you live in is growing. It reaches the sky. The cats laugh at the dogs. Faster!

Photo © Lars Raun - "Even Angels have to.."
........................................................................

Incerc sa ma dezobisnuiesc de cerut atatea scuze, de atatea pareri de rau pentru fiecare idee pe care o scot pe gura. Fuckin' deal with it, people! And they might just do that. Dar sunt eu pregatita sa accept reactiile pe care le pot avea ei? Asta e: nu mai am curaj sa fiu cine cred ca sunt in momentul asta. Si sa-i las pe ceilalti sa se impace cu situatia. Nu stiu de ce, am senzatia ca trebuie sa-i menajez, sa-i feresc intr-o oarecare masura de cine sunt inauntru. Asta ce inseamna? Ca eu pe mine nu ma plac? Si ca mi se pare normal si logic ca nici ceilalti sa n-o faca? Vreau sa am curajul sa refuz sa ma mulez daca nu vreau. Vreau sa fac ce vreau sa fac.

0 comments: