Thursday, March 15, 2007

Ma gandeam mai devreme:
Mi-ar placea sa-l chem pe Mr. Deejay la mine azi?
Sa fie patul facut si ordine
Si eu imbracata in altceva
Sa inchid usa
Si sa stam sa ascultam muzica din asta
La volum suficient cat sa poata fi simtita si pe niste boxe care sa se auda bine
Si mi-am imaginat ca Mr. Deejay ar face o miscare sa ma sarute
Dupa aia m-am vazut pe mine refuzandu-l
Si dupa aia pe el intins de-a curmezisul patului
Si eu intinsa langa el cu capul pe pieptul lui
Nefacand altceva decat ascultand muzica si stand asa
Mi-am dat seama ca nu vreau nimic de natura erotica
Vreau sa fiu tinuta in brate
Si sa ma simt linistita
Numai ca nu vreau sa vina Mr. Deejay la mine cand e patul facut si ordine si eu sunt imbracata in altceva. Si nu vreau sa inchida Mr. Deejay usa si nu vreau sa incerce Mr. Deejay sa ma sarute. Nu vreau sa fie intins Mr. Deejay de-a curmezisul patului meu si nu vreau sa stau cu capul pe pieptul lui Mr. Deejay nefacand altceva decat ascultand muzica si stand. Nu vreau sa ma tina Mr. Deejay in brate. Nu poate sa ma linisteasca.

0 comments: